Vem har bott här!

1kommentarer

(null)

Det är inte bara jag som är nyfiken när vi hittade grunden efter ett gammalt hus mitt ute ingen stans. Jag blir alltid lika hänförd över att hitta gamla platser som nu bara är stenar staplade på varandra. Vem har bott här? Bodde det några barn i huset? Vart gick de i skolan? Var de fattiga? Fanns det mat på bordet. När bodde de här? Eddie nosade runt nyfiket medan mina tankarna for runt i mitt huvud. Med tanke på att det vuxit en stor gran mitt i husgrunden så måste det varit många år sedan.

(null)

(null)

🤗

1 kommentarer

Anonym

30 Dec 2018 20:29

Det är spännande att tänka på vilka, när och hur när man stöter på så tydliga husrester. Eddie kanske känner lukten av möss eller andra små djur som gömmer sig bland stenarna. Hur som helst så har han helt klart kul. Det ser ut som om han både lyssnar och försöker se något :)
Gott slut och gott nytt år till er båda!
Kram

Kommentera

Publiceras ej