Utredning!

3kommentarer

Idag har jag varit på utredning ang reaktionen jag fick då jag blev stucken av något som gjorde att jag hamnade på sjukhuset den där lördagen i oktober. Nu vill de testa för vilket stickande djur som jag råkade komma i vägen för och som jag reagerade så kraftigt på. De tror inte det var en geting. Jag har ingen aning eftersom jag inte såg den eftersom jag blev stucken i bakhuvudet två gånger. Det jag vet är att det  gjorde sååååååå ont väldigt länge efter. 
Klockan var mycket och labb skulle snart stänga, de kunde ta mig om jag var lättstucken och på frågan svarade jag "ja". Fnissar lite för mig själv nu när jag tänker på mitt svar eftersom jag är extremt svårstuvken. Alltid kul att testa gränserna lite. Jag fick helt enkelt försöka få labbass att tro att det var busenkelt att sticka mig. Hon grävde med nålen upp och ner fram och tillbaka innan hon gav upp och stack med en ny nål. Efter lite grävande till så fick hon fram det hon ville ha och jag fick ett mega blått blåmärke som jag inte ville ha. Utredningen fortsätter när provsvaren kommer och det skulle visst bli klara på torsdag. Läkaren hade olika teorier om fortsatt behandling men det återstår att se hur han tänkt. 

(null)
 
På ön regnar det!
Men Eddie och jag njuter❤️

3 kommentarer

S

11 Dec 2018 11:59

Hoppas de kommer på vad det var för ett elakt kryp och kan hjälpa dig med eventuell behandling. (Fnissar åt din fint för att komma in på labbet ;) )

Snart lucia, kram!

Ibod11

11 Dec 2018 17:21

Man måste vara om sig och kring sig i vården för att få resultat :D Jag tror inte många medger att de är svårstuckna i ett sådant läge. Det var en läskig reaktion så jag hoppas att proverna visar att det var något väldigt ovanligt kryp.
Kram

Pernilla

20 Dec 2018 19:24

Läser ikapp..... äntligen lite ledig, typ.

Har du fått något svar?
/P

Kommentera

Publiceras ej