Spöklikt!

2kommentarer

När jag för några dagar sedan gick en runda med Eddie innan jobbet så råkade jag gå förbi ett konstigt träd. Jag måste säga att jag blev väldigt fascinerad över hur någon kommit på att såga ut denna varelsen ur en trädstam. Den är både cool och spöklikt på samma gång. Skulle själv kunna tänka ha något sådant i min trädgård om det bara hade varit ett annat motiv. Inte ofta som jag drar några vitsar nu för tiden men denna dök av någon konstig anledning upp i mitt huvud då jag betraktade fotona efter min promenad. "Lille Magnus står och beundrar en staty hos en bildhuggare. - Vad har du fått tag på den? - Den har jag huggit fram ur en trädstam. - Hur viste du att den fanns där inne?" 🤣🤣 
 
 
 
 
 
Tre nätter kvar!
 
😁

2 kommentarer

Mia

02 Aug 2018 11:55

Så mycket kreativitet det finns!

Jag instämmer med ditt tänkande... ett annat ansikte och kroppsspråk så hade den varit vacker!

Ibod11 - Ingrid

02 Aug 2018 13:29

Verkligen skickligt gjort men jag håller med om att den är lite läskig. Undrar vad den vill berätta. Inget roligt förmodligen.
Kram

Kommentera

Publiceras ej