Semesterhet!

3kommentarer

Semestertider! Trots att det bara gått några dagar så har jag hunnit med både det ena och det andra. Polenkryss, sjukhusbesök med äldsta barnbarnet med inläggning, lite träning med lurviga pälsklingen, bad och mycket god mat hos sonen. Just nu sitte jag i stugan, gick in en sväng för att svalka mig lite. Det är 33 grader ute och bara 27 inne. Tänkte städa lite, ingen mening att vänta på dåligt väder för städa behövs även om vi inte varit inne så mycket i sommar. Stannade till på Ikea en snabbis (tog exakt 10 minuter) eftersom jag hade Eddie kvar i bilen. Jag viste vad jag skulle ha så det hade inte hunnit bli varm i bilen innna jag var ute igen. Annars är det livsfarligt att lämna djur i bilen. Jag hade sett till att kyla ner bilen rejält innan jag gick in och så ställde jag den i skuggan. Teet är uppdrucket och snabeldraken väntar.
 
 
 
Semester!
 
😁☀️ 

3 kommentarer

Ibod11

10 Aug 2018 08:45

Kul med semester och kryssning men inte lika kul med sjukt barnbarn. Jag håller tummarna för snar bättring.
Eddie tränar säkert gärna trots värmen. I alla fall en liten stund. Aktivitet behövs oftast för att de ska må bra.
Jag tvivlar inte det minsta på att du hade koll på läget när du sprang in på Ikea. Självklart såg du till att han hade det bra :)
Hoppas semestern blir både skön och rolig :D
Kram

Pernilla

10 Aug 2018 08:55

Ja du har verkligen hunnit med! Kul med kryssning nu när det är så varmt och skönt.
Hund i bil är förenat med livsfara. Hua!
Vilkennfin urna och så den blommar! Wow!
/P

Gittan

12 Aug 2018 07:58

Det har varit en varm sommar men nu regnar det här. Tråkigt med sjukt barnbarn hoppas på bättring snart.
Städa behövs även när det är varmt.
Ha en skön söndag. Kram 💖

Kommentera

Publiceras ej