Tingsryds travbana!

1kommentarer

Idag har jag varit på veteranmarknad i Tingsryd. Att kan det kan finnas så mycket prylar och bilar på ett och samma ställe är helt otroligt. Marknaden öppnade 07.00 och då var hela travet fullt av både försäljare och köpsugna. Det kan tyckas vara skrot och skräp för många men det finns en köpare för allt har jag märkt. Mitt fynd idag gör mig väldigt glad. Försäljaren ville har 150 kr, är man på marknad så måste det ju bara prutas så 100 kr var budet och några vändor på den så blev sågen till slut min. Har märkt att en sådan här pryl har jag mycket användning av när jag renoverar. Har lånat innan men nu så har jag köpt en egen. Hur har jag kunnat klara mig utan en tigersåg i hela mitt liv. 
 
 
 
 
Pengar över!
😄 👍! 

1 kommentarer

S (Ord2)

16 Sep 2017 15:13

Grattis! :) Min man har det mesta i verktygsskåpet men ingen tigersåg, det vet jag för ämnet kommer ofta upp. ;) Nu snickrar han så sällan, synen är lite klen, men han skulle säkert vara avundsjuk på dig.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej