Skördefest!

1kommentarer

Ölands kördefest är igång, men först lite jobb innan det är dags för mig att dra till ön. Det är verkligen en rolig och väldigt trevlig och välbesökt tillställning på ön. Vi får se vad vi ska titta på i år eller lyssna till kanske. Det finns tillfredställelse för både öron, ögon och magsäck. Så får jag ju inte missa gräsklipparracet som drar väldigt mycket publik, pengarna som de får in på inträdet går till välgörenhet. Kanske jag skulle ställa upp med min gamla klippare 😃
 
 
 
 
Vem vet, vi kanske ses!
 
😁👍
Ölands skördefest,

1 kommentarer

Åke

04 Oct 2017 05:19

Vilka härliga fartfyllda bilder för en som gillar vassa motorer :) Jag gissar på att det är betydligt många fler hästkrafter än original där... Superläckra bilder :) Jag måste snacka med sonen till en av bönderna här i min närhet som ska ta över gården... När blir skördefesten nästa år?

Kommentera

Publiceras ej