Nattamat!

3kommentarer

Igår gjorde jag kycklingsallad, jag tog med en burk till jobbet som jag ätit upp inatt. Det är så gott med egengjord kycklingsallad. Då kan man blanda i det som man tycker bäst om. Något som jag gillar att ha i sallad är granatäpple, mycket mumsigt. Fetaost och avokado är också ett måste. Det allra godaste är när jag jag köpt färdiggrillad kyckling, köttet blir så saftigt och gott. Gurka och tomat ska det också vara, helst (alltid) ska det vara små tomater, körsbär eller plommontomater. Smakade smaskens.
 
 
 
Först sova sedan en runda till ön.
Älgjakt idag, gäller att se upp 😃

3 kommentarer

Bosse Lidén

09 Oct 2017 08:30

Ser gott ut på fotot. Granatäpple är extra nyttigt.
Kram Bosse

Mia

09 Oct 2017 11:16

Det både låter och ser jättegott ut!

S (Ord2)

09 Oct 2017 12:10

Underbart gott!

Kommentera

Publiceras ej