Mycket bättre än innan!

1kommentarer

Oj så bra det blev, en finsnickare hade naturligtvis gjort det bättre, men detta duger så bra till mig. Jag gillar det här med lite nytt blandat med det gamla. Det vita släta tillsammans med det gröna allmogen. Nu är det bara lite elkablar som ska komma på plats runt dörrhållet. Nästa gång jag kommer till stugan så får jag sätta igång med tak och golvlister. Tidskrävande men jag har ju hela hösten på mig. Jag har också skruvat upp mina fina loppisfynd för 80 kr, blev precis så bra som jag tänkt mig. Ville ha något enkelt och lättplacerad med många krokar så denna lösningen blev perfekt. På nedersta fotot har jag bara lagt två restbitar i skarven på golvet. Ska även byta golvet i köket framöver så då försöker jag få till något bra då. Helt ärligt så vet jag inte hur jag ska ha tid att jobba, är ju så kul att fixa och dona i lilla stugan. 
 
 
 
 
 
 
Då var det dags för jobb igen!
Fortsatt trevlig helg 😁

1 kommentarer

S (Ord2)

07 Oct 2017 11:37

Bra jobbat! Förstår att det är en vanebildande plats.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej