Kramens dag!

3kommentarer

Alla dagar är "kramens dag" för mig. Jag älskar att kramas, en del bara en flyktig kram andra en lång och intensiv. På mitt jobb kan en kram förändra en hel natt för någon, både anhörig, brukare eller arbetskamrat. Det är skönt att kramas, avslappnande och rogivande. Nu är det inte så att jag flyger på och kramas till höger och vänster. Men de jag tycker om får mer än gärna en kram och ibland två. Det fanns en period i mina barns uppväxt då de inte uppskattade mitt kramande men det var snabbt övergående som tur var eftersom jag fortsatte att kramas ändå. Att få en kram eller många av mina barnbarnen är fantastik härligt och alldeles underbart. Det är beroendeframkallande. Ibland kan en kram säga mer än tusen ord. Ibland kan en kram ge mer än något annat.
Den bästa presenten, men svår att slå in. 
 
 
 
Kramar till er!
😁
 
Kramensdag,

3 kommentarer

S (Ord2)

24 Oct 2017 15:05

Många kramar till dig också! 😊

Soldimma

24 Oct 2017 20:22

KRAM tillbaka!

Mia

25 Oct 2017 12:16

Så sant! Kram till dig också från en som gillar att kramas men inte "hur som helst". Knepigt det där... :-)

Kommentera

Publiceras ej