Sötnosar!

2kommentarer

Vilken förmån jag har som får gosa valpar. Dessa små godingar föddes den 14/11, sju stycken små underbara Aussievalpar. Uppfödaren till min EddieUnik har en kull nu så det är ju svårt att låta bli att titta lite försiktigt då jag är där. Denna kullens tema på namn är, spelkullen. Förslag på namn är "TillyHills Fia med knuff", TillyHills plockepinn" eller kanske TillyHills Svartepetter". Roligt med olika tema på kullarna. 
 
 
 
Grått och disigt ute!
Inne brinner ljusen som ger mys och värme!
 
😁

2 kommentarer

Paula

22 Nov 2017 17:16

Men oh vilka små råttor! De ser ju så kul ut med alla prickar när de är så små...Ljuvliga varelser, lyckosten som får snusa valp! Så du nattjobbar, ja jag tycker ju att det är natt dygnet runt nu, knappt jag hinner ut tre gånger med jycken medan det är lite dagsljus som leder en rätt. Att bo mitt i skogen på vintern har sina nackdelar...

Pernilla

23 Nov 2017 22:29

Vilka små gryn! Fia med knuff, gillar jag, jättekul namn. Plocka pinn, måste ju bli en agilityhund. De plockar ju pinnar eller, det är i alla fall så det är tänkt.
/P

Kommentera

Publiceras ej