Lite av varje!

1kommentarer

Plocka lite här och stöka lite där. Tog tag i byrån idag, tänkte städa och sortera lite. Det var inte så länge sedan jag gjorde det så jag flyttade mest runt kläderna kändes det som. Så nu lär jag väl inte hitta någonting. Blommorna ska få lite kärlek också naturligtvis. Passade på att kolla på lite foton medan jag tog en kopp te, hittade ett foto som min svärdotter grejade med i ett skolprojekt när hon studerade i Australien. Blir alltid lika glad när jag ser den bilden. Det är två år sedan jag var där senast. När längtan är för stor så sätter jag mig en stund och gottar ner mig i alla fina foton. Det hjälper för stunden. Denna tiden är det extra mycket längtan. Jag tröstar mig med att jag har ändå inte tid att åka iväg någon stans, så är det. Nu ska EddieUnik få sin tid, först lek och bus sedan ska vi träna vidare på spårningen. 
 
 
 
Hörs 😁!

1 kommentarer

Mia

10 Nov 2017 11:57

Underbar bild! :-)

Kommentera

Publiceras ej