Kul med blommor!

1kommentarer

Blommor är så väldigt trevligt att greja med. Jag har alltid tyckt om blommor, både att sätta sticklingar till att köpa I butik. Min svärdotter som också gillar blommor vi brukar ge sticklingar till varandra som vi sedan jämnför utvecklingen på. Jag fick några eletantöra av henne som nu blivit en hel djungel av öron, (tur det inte växer elefanter också). Kul när det spirar. Orkidéer är ju en annan växt som jag verkligen gillar. Just nu så har jag ett blomsterhav på fönsterbrädorna. Min dröm är ju ett inglasat vinterrum där mina växte och jag kan få leva ut våran lusta. Vem vet, det kanske kommer framöver. 
 
 
 
 
 
Trevlig allahelgonhelg!
 
☀️
Projekt,

1 kommentarer

S (Ord2)

04 Nov 2017 16:16

Ett inglasat rum låter så väldigt mysigt. En dag kanske!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej