Sommartid!

1kommentarer

Trädgårdsmöbler ut och klockan ska vridas fram. Det är nog inte många som missar vilket håll klockan ska vridas numera. Min kära fader och jag har haft många diskutioner ang denna mycket förvirrande klockinställning. Vi har till och med slagit vad. Hur som så är jag inte en av de som gillar den här framflytten av visarna. Visst är det skönt med att det blir ljusare på kvällen, men konstigt nog så saknas den här timmen mig under hela sommaren tills det är dags för att vrida tillbaka på hösten. Många tycker att jag är larvig men man är som man är. Nu är frukosten på plats och solen skiner och värmer gott. Härligt med dessa kalla nätter och sköna vårdagar.
 
 
 
Trevlig söndag mina vänner!
 
😁

1 kommentarer

Pernilla

26 Mar 2017 11:05

Jag älskar när klockan flyttas fram. Äntligen kan vi få lite mer ljus på fritiden och kvällarna.
/P

Kommentera

Publiceras ej