Fem av fem

2kommentarer

Nu är alla fönster på nedervåningen i lilla stugan på plats. Första gången jag putsade mina nya fina fönster så var jag så underbart nöjd. Mina gamla fönster var repiga efter många oförsiktiga handlag och hur mycket eller hur ofta jag än putsade så var det ogjort arbete. Jag har länge haft nya fönster högst upp på min önskelista. Nu är det bara lite foder runt alla fönster och lite annat finlir kvar innan allt är på plats. Tusen tack till bästa snickarhjälpen, slår man sina kloka huvud ihop kan det inte bli annat än perfekt. 
 
 
 
😃

2 kommentarer

Mia

21 Jun 2017 13:19

Ja, dom fönstren måste du vara nöjd med:-) Jag behöver putsa mina, dessutom är det kanske dags att köpa litet nya växter till fönsterbrädorna!

Ivan

25 Jun 2017 21:15

Ja.. dom är snygga fönsterna.. den snickaren ska man nog anlita....

Kommentera

Publiceras ej