Snart Ledig!

2kommentarer

Det kurrar i magen och klockan börja närma sig sju, då är det dags att gå hem och natt tre av tre är avklarade. Ledig tre sedan är det tre jobbnätter igen. Men först ska jag hinna med lite av varje hade jag tänkt. Idag när jag vilat klart ska jag uträtta en massa ärende, sedan blir det lite kvällsmys. I morgon tisdag är det dags för blåbärsskogen igen och på onsdag blir det sista skrapet på stugan ifall vädret tillåter det. Ska även hinna med att städa bilen och lämna den på service. Ska bli så skönt att få detta fixat.
 
 
 
 
Sista måndagen denna månaden!
Tack O Hej!
 
😁
 

2 kommentarer

Sarah

31 Jul 2017 20:16

Så kul att plocka blåbär :) lite jobbigt men kul att ha egna :)

Gittan

01 Aug 2017 15:06

Härliga blåbär, man blir riktigt sugen...Så skönt med lite ledigt nu då. Du jobbar tre och är ledig tre? det låter bra. Jag provade det en gång när vi gjorde schema själva. Det var bra att jobba så. Kram och ha det bra.

Kommentera

Publiceras ej