Jobbhelg igen!

1kommentarer

Har man inget annat har för sig så kan man ju alltid jobba lite. Nu är det bara åtta nätter och 3 jobbtimmar till sedan är det semester i tre veckor. Då vill jag ha massor av härlig och värmande sol. Jag lägger även in om tre regndagar då jag ska greja i förrådet samtidigt som mina svampar i skogen får lite extra växtkraft. Vi ska även hinna iväg på lite äventyr, EddieUnik ska få träffa sin pappa som bor i Örebro och så blir det en sväng till skånelandet. I förgår var jag och laddade batterierna på ön, det är alltid lika trevligt. Sonen med flickvän var också där så vi tog oss en sväng runt om på norra Öland glasstället i Källa, vilken glass alltså. Dyrt men fantastiskt gott.
 
 
 

1 kommentarer

S (Ord2)

29 Jul 2017 10:32

Det verkar vara en regnfront just nu så kanske semester lagom till solens återkomst?
Kram!

Kommentera

Publiceras ej