Älskade Dagny!

1kommentarer

Om du inte har lyssnat på Dagny 105 år som sommarpratade i P 1 och som även är bloggerska så måste du bara göra det. Att höra henne berätta som sitt liv och allt hon varit med om, hon är en stor förebild måste jag säga. Vilken fantastik kvinna. Hon har en sådan go syn på saker och ting. Hennes glädje är verkligen inspirerande. Jag blev nästa besviken när det hade gått 90 minute och hon avslutade sitt program, jag vill verkligen att hon återkommer med resten av sin berättelse. Vill höra mera. Jag hoppas för egen del att jag kommer att hålla mitt bloggande vid liv även om jag aldrig kommer att bli lika känd som Dagny oavsett hur gammal jag än kommer att bli. 
 
 
Jobbnatt tre av tre påbörjad 😁

1 kommentarer

Pernilla

12 Jul 2017 12:28

Jag har inte lyssnat på henne än. Lyssnar i efterhand när det passar mitt jobb. Har jag bad eller klippmaskiner igång, fikar det inte att lyssna. Men när jag enbart står och trimmar, då är det perfekt. Så jag har börjat uppifrån listan och bara kommit till nr 3.
/P

Kommentera

Publiceras ej