"Surdegar"

2kommentarer

Ni vet de där sakerna som man alltid stör sig på och alltid lovar sig själv att fixa - men sedan glömmer tills man stöter på dem igen. Varje gång jag sätte mig i bilen så suger den energi, för jag måste städa min lilla blå. Så nu ska  jag planera städ av bilen i min almanacka annars kommer det aldrig bli av. För när jag väl sitte där i bilen för att ta mig från A till B då har jag absolut inte tid. Jag vet ju att känslan som infinner sig när det väl är gjort kan jag leva på länge. Så nu är det antecknat.
Idag blir det inget städ av bil iallafall, för jag gosar med dessa tjejerna.
 
 
Trevlig fredag!

2 kommentarer

S (Ord2)

21 Jan 2017 22:00

Underbart foto, vilka godingar! :)

Här finns det surdegar så det räcker till ett helt bageri. ;) Får se om jag kan ta något litet imorgon. Lycka till med bilen!

Kram!

Days by Johanna

22 Jan 2017 13:36

Måste med städa min bil, får nog också planera in det.

Kommentera

Publiceras ej