Nyårslöfte!

3kommentarer

Har de senaste fem åren avgett nyårslöfte som jag faktiskt lyckats hålla. Allt från godislöfte till inte köpa något onödigt. Har nu i några veckor försökt klura ut något men av erfarenhet borde jag sluta fundera för det är då det bara kommer ett i huvudet. Så nu släpper jag det så ska ni se innan veckan är slut så vet jag. Annars händer det inte så mycket om jag inte räknar in jobbet då förstås, för det gör jag hela tiden. Är snart inne på pass sju av nio i sammanhängande följd. Men snart blir det barnbarnsgos, ledig lördag söndag så då får jag passa på. Nu blir det nallegos, dags för sängen.
 
 
 
🤗

3 kommentarer

Gittan

04 Jan 2017 08:10

Hoppas du har det bra på nya året. Nyårslöften har jag inga men godis och sötsaksätandet lade jag ner för ett år sedan och det har gått bra. Nu har det blivit vinter här det snöar på tvären och blåser storm. Ha en bra fortsatt dag. Kram.

AnnaKK

05 Jan 2017 16:14

Hejsan!

Inga nyårslöften här, men rent generellt så tycker jag det är viktigt att man både formulerar och specificerar sånt man vill uppnå ordentligt för sej själv - gärna nedskrivet på papper! Så ökar chanserna rejält att det man vill blir verklighet. 😀

Snart helg nu då. Lev och njut!! Kram!

AnnaKK

05 Jan 2017 16:14

Hejsan!

Inga nyårslöften här, men rent generellt så tycker jag det är viktigt att man både formulerar och specificerar sånt man vill uppnå ordentligt för sej själv - gärna nedskrivet på papper! Så ökar chanserna rejält att det man vill blir verklighet. 😀

Snart helg nu då. Lev och njut!! Kram!

Kommentera

Publiceras ej