Lysande utsikter!

1kommentarer

Så blir mitt 2017 enligt en av alla astrobloggare. Ett magiskt år väntar på alla vågar, det låter ju bra med tanke på att början varit en berg-och-dalbana. Det är ett år av välmående, där småsaker inte längre stressar. Jag kommer inte att slösa bort min tid på oviktiga saker utan med omsorg väljer de tillfällen som är värda min tid. Jag kommer att bli mycket bättre på att ta hand om mig själv. Några trevliga fester och en och annan helgresa. Jag ser fram emot en fest och resa som ligger i närtid.  Som allra roligast på jobbfronten får jag om jag söker mig till de områden jag brinner för. För min egen del så behåller jag nog mitt nattjobb för då kan jag göra det som jag brinner för på fritiden. Jag ska fokusera på att följa min dröm allt annat är slöseri med tiden. Hahaha........ 😁 Härliga stugan ska få många besök iallafall 2017
 
 
 
 
Måndag och ny vecka!

1 kommentarer

Gittan

24 Jan 2017 20:54

Fin liten stuga du har. Ja nytt år och nya möjligheter.
Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej