Klassisk slöjdgrytlapp!

1kommentarer

Minns ni? Slöjdgrytlappen? Inte utan att jag småler när jag tänker på hur den där grytlappen kunde se ut, samma mönster för alla men ack så olika. Det är nog många föräldrar som suttit och dragit i den lilla lappen med ögla inför sina barn och sagt att det var den finaste grytlappen de någonsin sett. Jag har mina kvar, ej använda till och med. Jag var så lycklig över mina grytlappar så de skulle minsann inte bli bruna och brända vid någon matlagning. Kanske skulle ge de till mamma i födelsedagspresent. Haha.... undra vad hon skulle säga!?
Väldigt trevlig tidning jag hittade på jobbet, med många tillbakablickar.
 
 
 
 
Trevlig fredag på er!
 
🤗

1 kommentarer

Mia

03 Feb 2017 08:31

De var fina då det begav sig och visst är de fina även idag. I vart fina minnen! :-)

Kommentera

Publiceras ej