Vilken härlig helg!

1kommentarer

En helg med massor av avkoppling och mys med de bästa. Den här helgen har verkligen varit energiberikande. Ikväll fick det bli en sväng till stugan, ska bara fixa lite för i morgon bär det hemåt igen. Valpkusen för lille killlen vill jag (vi) inte missa. Vilken tur att jag blev med hund igen, det är verkligen något som jag saknat de två åren som gått sedan min älskade Gozzi gick bort. Det satt lång inne det där med att skaffa hund, men vilken tur att jag bestämde mig. Tänk att han redan hunnit med att bli 5 månader, känns som om jag haft honom mycket längre. 
 
 
Nu är det dags att sova en stund!
Natti natti!
 

1 kommentarer

S (Ord2)

22 Aug 2017 04:08

Det låter så mysigt att du har hund igen! Nu har jag aldrig haft det, och lär aldrig få heller av flera skäl, men tror ändå att jag kan föreställa mig att om man väl fått smak på det livet så är det svårt att släppa det helt. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej