Vad blir det för väder?

0kommentarer

Det sägs att svenskarna är bäst eller värst på att prata väder. Kommer man inte på något annat att säga så kan man ju alltid prata väder och så är snacket igång. Sommarens väder har inte varit lätt att spå, det har nästan varit helgardering som gällt för de flesta som försöker sig på det. Jag har en väderapp som jag brukar kika lite på, men det hänt mer än en gång att den visar regn när solen skiner och tvärt om. För att det ska bli något så när rätt så får de nog ta vädret i efterhand "igår var det sol med inslag av moln på södra Öland 😂". Hur som, jag ska vara helt ärlig att det där vädret styr inte mig så mycket. Klart jag gillar sol och värme men jag har varken tid eller lust att lägga energi på vädret som jag inte kan påverka ett endaste dugg. Här kommer sommaren bekänning, har inte hängt undan min vinterjacka ännu.
 
 
 
Vad blir det för väder i morgon?
 
😂

Kommentera

Publiceras ej