SEMESTER!!!!!

2kommentarer

 Två timmar kvar sedan lämnar jag min arbetsplats för att ha en välbehövlig semester efter att ha jobbbat väldigt intensivt hela sommaren. Ska bli underbart att få börja semestern med att få åka till Öland för att umgås med delar av min fantastiska familj. Inte för att vi ska lata oss utan alla ska få vara delaktiga i helgens göromål, både liten som stor. Vi ska röja undan träd och buskar som håller på att ta över min tomt. Praktiskt och bra att hjälpas åt, desto mera ledighet får jag på min semester.
 
 
Ska bara vila ett par timmar först!
 
😁

2 kommentarer

S (Ord2)

11 Aug 2017 07:42

Vilken bra semesteraktivitet att samlas kring. :) Ha det nu riktigt bra, det har du gjort dig förtjänt av!

Kram!

Micke

12 Aug 2017 14:02

Härligt...ha en skön semester....det har du förtjänat tror jag ;)

Bra att ha nåt att göra trots allt...tror jag ;)

Ha det bäst nu.

Kommentera

Publiceras ej