Vilken dröm!

1kommentarer

Att vakna med hjärtklappningar innan man ska till jobbet är ingen höjdare. Jag vaknade upp mitt i en dröm. Det var en familj som skulle passa min valp medan den var liten. Efter någon månad skulle jag hämta hem min lilla (trodde jag) bruna sötnos rumsren och redo för att vara med mig på jobbet. Synen som mötte mig när jag stod där öga mot öga med något som liknade en övergödd gris mer än en hund fick mig att fullständigt tappa andan. Jag fattade ingenting, damen i familjen log samtidigt som hon lämnade över kopplet och sa att hon nu äntligen skulle få sova ut. Jag släpade iväg med min gris som var en hund eller hur det nu var medans alla frågor snurrade i mitt huvud. Som tur var så ringde alarmet så att jag kunde ta ett långt andetag. Konstig dröm enligt mig, den skulle nog även få en drömtolkare att klia sig i huvudet. 
 
Synd jag inte drömde om dina skönheten!
 
 
 
😅

1 kommentarer

S (Ord2)

10 Sep 2016 23:12

Men oj, vilken skum dröm. Det är skönt att vakna upp ur sånt.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej