Mycket nöjd!

2kommentarer

Måste göra lite annat än skrapa, vet att jag borde göra det där tråkiga klart men nu behövde jag verkligen en litet paus. Spaden åkte fram och gatstenen letades upp från den igenvuxna delen av trädgården. Har en liten hörna där jag sparat lite av varje för kommande bruk. Nu har en del av detta fått sin plats i trädgården. Inte riktigt färdig ännu men jag måste ju jobba också. Hur som så är jag nöjd, eller rättare sagt mycket nöjd. Får se om jag har lust att fortsätta skrapa nästa gång jag är ledig, troligtvis inte 😳, för att gräva och fixa med trädgården är mycket roligare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trevlig fortsättning på fredagen 😃!
 

2 kommentarer

Micke

17 Sep 2016 16:15

Kul med trädgård tycker jag, fanns alltid något att pyssla med i föräldrahemmet, inte för att jag tog i alltför mycket men lite lagom. Bra jobbat där :)

Maria

18 Sep 2016 12:29

Så flitig du är och precis som du skriver en del jobb är roligare än andra. Ser fint ut och med spänning ser jag fram emot att se slutresultatet. :) Allt gott till dig!

Kommentera

Publiceras ej