Hej då sommaren!

2kommentarer

Här sitter jag med mina vita bleka ben efter att ha jobbat hela sommaren och undrar om det verkligen kan stämma att det redan är september. Det var ju för tusan nyss juni. Men, men inget att hänga läpp för, oavsett så har det varit en fantastisk sommar med många festligheter och den lilla trippen med mamma till skånelandet var mycket trevlig. Jag lever på hoppet om att sommaren inte är slut för att det blir september. Idag tex är det 23 grader ute och har jag tur så kanske mina ben hinner få lite rosa färg innan kvällen. 
 
 
Önskar alla en fortsatt bra dag 😃! 

2 kommentarer

Gittan

04 Sep 2016 09:56

Visst går det fort tiden springer iväg, hösten är också mysig tycker jag. Ha en skön söndag, Vi ska med barnbarnen både på simskola och fotbollscup. Kram.

Maria Bromander

07 Sep 2016 16:28

Fin kruka. Utesluter glassen men tar dessto mer av det andra eller rent av en riktigt sommrig höst. Njut!

Kommentera

Publiceras ej