Vad har du gjort idag?

3kommentarer

Vissa dagar hinner jag hur mycket som, andra dagar ingenting. Skulle jag räkna med allt småplockande så skulle det ändå bli en hel del men det är sällan man tänker på hur lång tid som plocket tar. När jag har mycket runt mig så måste jag skriva lista, annars blir ingenting gjort. För vissa är lista stressande men för mig är det en befrielse för varje sak som jag kan bocka av från listan. Jag har så många idéer som ploppar upp hela tiden så jag vet inte om jag kommer att bli så gammal så jag hinner med att förverkliga dem alla. Det är inte bara i stugan på Öland som det dyker upp den ena galna idén efter den andra som jag skulle vilja göra. Kreativiteten är det inget fel på i alla fall. Så länge jag inte lider av alla galenskaper som kommer till mig så får jag väl fortsätta att ta emot dem.
 

Nu ska jag ut i solen!
 
:-)

3 kommentarer

Mia

03 Nov 2016 17:30

Igår var det busväder hos mig. Idag däremot har vi haft en underbar höstdag. Solsken, litet kyligt i luften... men torrt och fint att promenera. Sådana dagar kan jag t.o.m gilla, trots att november är en månad jag oftast inte gillar.

Det verkar som ni haft liknande väder idag. Det här med att hinna med, så är det för mig också, det du beskriver.. Ofast lättjefulla livet...

Maria Bromander

05 Nov 2016 12:02

En lista är bra ibland och som du skriver så kan det vara riktigt befriande. Särskilt när man kan stryka det ena efter det andra. Utan galenskaper skulle livet bli väldigt tråkigt men hinna allt ... det gör man nog inte. Snälla galenskaper det gillar jag. :) Allt gott Maria

Guldkryckan

06 Nov 2016 18:00

Oj...Listor...jag överlever endast genom att nyttja dessa listor.
Jag har listor för allt,......helt rätt. 😁

Ha de bäst nu.

Kommentera

Publiceras ej