Netflix

1kommentarer

Funderar lite över det nya tv-livet. Det finns så många bra filmer som visas på tv men absolut inte när jag vill se dem. Alla dessa serier som man aldrig kunnat följa eftersom mina arbetstider och annat inte alltid passar ihop med bestämda tider. Så då är det ju frågan ifall jag ska göra som 2918 000 svenskar att välja Netflix. Här kan jag se på serier, filmer, dokumentärer även svenska sådana. På köpet slipper jag all reklam. Konstigt nog så är det alltid på hösten som jag funderar över detta med att tv-tablån inte stämmer överens med mitt liv. Funderar lite till tror jag,
 
 
Trevlig och skön fredag mina vänner!
 
:-D

1 kommentarer

S

25 Nov 2016 22:25

Jag gillar verkligen streaming-tv skarpt, och Netflix har det bästa utbudet för mig. Ofta får man en gratis provmånad. Älskar att kunna pausa mitt i, med tanke på min koncentrationsförmåga... :P

Kommentera

Publiceras ej