Hej mitt vinterland!

1kommentarer

Nu efter flera dagars energi lagd på Trump och Clinton och jag har inte kunnat påverka beslutet en tusendels millimeter så lägger jag min sista energi på att välkomna vinterlandet. Måste vara ärlig nog att säga att när jag var hemma hos mina föräldrar i gårkväll och det var alldeles vindstilla, snön lyste upp över ängarna och jag blev så där härligt varm i hjärtat älskar jag vintern. Underbart! Alldeles perfekt, några minus, 10 cm snö och vindstilla. Jag vill gärna ha det så här till sista mars ungefär nu när långkalsongerna och värmetröja redan åkt på. Men när jag tjuvkikade i min lilla glaskula när jag kom hem så såg jag att det skulle bli 10 plus nästa vecka. Förändringarnas vindar blåser!!
 
 
Oj då! Redan torsdag!
 
:-D

1 kommentarer

Maria Bromander

14 Nov 2016 10:00

Inför de där väder omslagen från minus till plus har jag just nu lite blandade känslor Tycker snön kan ligga kvar när den väl kommit och mars är väl alldeles perfekt som slutdatum. Allt gott! Kram Maria

Kommentera

Publiceras ej