Hej då Mars!

2kommentarer

Mars brukar vara så syndens dryg och tråkig att man nästan somnar innan man kommer till andra bokstaven. Som tur är så fyller dotter i mars och lättar upp det hela med en trevlig födelsedagsfest. Årets mars har inte drygat sig en timme enligt mig, swish så var den över. Eftersom jag inte planera någon resa till Australien eller något annat land än mitt eget i år så sitter jag nu här och funderar vart jag ska styra kosan. Kanske blir det inte längre än till Öland, eller så får något annan trevligt ställe besök av en nyfiken kameraägare. Mamma fyller 80 år i slutet på maj och hon önskar sig en loppistripp med två övernattningar, misstänker att man hinner med många stopp på tre dagar. Hittar jag inga loppisar så får vi åka på trandans. 😀
 
 
Trevligt slut på denna månaden!
 
🎉😄

2 kommentarer

Maria

31 Mar 2016 20:41

Trandansen är ju aktuell men klä er varmt för huu vad kallt det blåser där uppe på slätten. Själv har jag aldrig varit där under säsong så att säga. Bara mc turer frampå sensommaren men det är fint det också.

AnnaKK

01 Apr 2016 11:16

Ja, det var fasligt vad mars gick över snabbt - det konstaterade jag oxå i ett blogginlägg nyss. Hoppas april blir fin och att man hinner göra nåt mer än passa hundar och "serva" gubbar... <:-) Semesterresor låter inte helt fel!!!

Kommentera

Publiceras ej