Statisk!

1kommentarer

Idag på jobbet har jag grejat mycket med olika textiler, både varma och något mera svala. Det är mycket som ska tvättas av olika anledningar. Skrattade gott när jag kollade mig i spegeln efter att jag tömt torkskåpet när håret spretade åt alla håll. Varför ska jag alltid bli så statisk. Tar jag någon i handen så får de en stöt som heter duga. Ska nog ta lite vax i håret inför morgondagen, vill ju inte se ut som om någon skrämt mig. Hittade ett foto på ett av barnbarnen när hon hoppat på studsmattan, kan det vara ett släktdrag.
 
 
Jäsp!
Ny dag om några timmar och nya tag :)

1 kommentarer

Maria

21 Jun 2016 15:18

Går det inte utvinna den där elektriciteten på något sätt så du får nytta av den. Lägre elräkning är ju aldrig fel. Glad midsommar på dig! Kramen.

Kommentera

Publiceras ej