Vem har sagt att det ska vara lätt!

4kommentarer

Det är alltid lika kul att förändra. Måla om, oj så kul! Ett färdigt resultat när man är nöjd och står där med ett brett flin på sina läppar är också kul. Men det där velande hit och dit där emellan kan vara nog så hårslitande. Inga världsproblem jag vet, men ni vet hur det är när man är mitt uppe i något. Det där lilla färgprovet kan ju se helt annorlunda ut när det kommer upp på en större yta. Vissa önskemål finns naturligtvis, det ska vara en varm nyans, kännas välkomnande och gärna kunna få andra färger att komma till sin rätt. Lättare att byta ut färger på pinalerna runt om än att ändra och anpassa väggarna till inredningen. Ja ..... så här sitter jag och funderar!
 
 
 
Snart är det dags för jobb igen!
Ha en fortsatt bra dag, för det ska jag 😄

4 kommentarer

Maria

25 Feb 2016 15:40

Bra funderingar men ett sånt dilemma. Lika spännande varje gång. Lycka till!

TantGlad

25 Feb 2016 19:00

Förstår du funderar.....svårt detta
Ha nu en underbar fredag.
Varm kram från mig

AnnaKK

26 Feb 2016 08:29

Sånt där blir jag halvt knäpp av - kan aldrig pricka rätt så jag blir nöjd med resultatet!? Med följden att jag numera helst låter bli såna projekt - gäller även omtapetsering... :-/

Hoppas du inte är lika velig utan hittar rätt kulör, och får det jättefint i lägenheten!!! :-) (eller är det i stugan du ska göra om???)

Gittan

26 Feb 2016 18:53

Visst är det svårt att välja så det blir rätt. Det blir säkert bra när det är klart, lycka till med valet.
Trevlig helg och kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej