Det bästa i livet är gratis!

4kommentarer

Efter en helg med många timmar på jobbet med tankar och samtal om allt mellan liv och död så inser man att det bästa i livet är gratis. När dagarna i livet är räknade och börjar närma sig sitt slut, det är då man inser vad som varit viktigt. När firandet av "alla hjärtans dag" är den sista, hinner jag se boken slå ut eller se backen täckas av vitsippor. Ingen har någon garanti men jobbar man nära döden så får livet en något glansigare yta. Med dessa ord önskar jag er en fantastisk dag.
 
 
 
🌺

4 kommentarer

BellsHell - Rakbladen och Drogernas drottning

16 Feb 2016 07:00

Nu är jag tillbaka på bloggen, och lever, typ.

Jag fick faktiskt en bra alla hjärtans dag ändå. Min bättre hälft kom till avdelningen med en romantisk Burger King middag och jättefina röda rosor. Hoppas att du fick en bra dag. Kram.

Annika

16 Feb 2016 08:25

Så sant. Lycka och glädje kan inte köpas för pengar.
En stor Tisdgaskram

Inger Maryissa

16 Feb 2016 22:15

Hej min vän,
så sant så det du skriver här
Tack för din kommentar hos mig och jo, det är ok här
ursäckta om jag gjort dig och kanske andra oroliga för att jag inte skrivit i min blogg på länge
Men inspirationen har inte riktigt infunnit sig, men hoppas den gör snart igen
Ska nu skriva några rader och tala om att jag är ok
Skickar dig en stor Kram

AnnaKK

17 Feb 2016 11:03

Det är så självklart det du skriver, men ändå vill ingen tänka så förrän man själv är drabbad och vet att tiden verkligen ÄR utmätt... :-(

Känner mej förresten halvt döende idag - men bara halvt!! Imorgon är det förhoppningsvis bättre igen, eller åtminstone på fredag eller till helgen... <:-) (Jäkla förkylningstider!!!)

Kommentera

Publiceras ej