Nu är vi igång!

0kommentarer

Helgen har varit väldigt grön, julgransförsäljningen är påbörjad. Fler och fler väljer att klä sin gran tidigare än innan, de vill njuta av doften och grönskan innan jul för efter nyår så åker både tomtar och granen ut igen. Förr var det omöjligt för mig att bara tänka tanken att granen skulle kläs så långt innan julafton. Men jag har ruckat på så många traditioner genom åren så det spelar mig ingen roll längre. Men det där med plastgran är inget för mig, då är jag hellre utan. Det har varit en väldigt trevlig helg på många sätt. Helt ofattbart att det bara är två veckor till julafton. Ni ska bara vet vad jag längtar för det är MIN jul med de bästa. Ska bli så kul med lite bus, mat, massor av kärlek och andra trevligheter.
 
 
Då var det kvällen igen och jag ska lägga mig
tidigt!
 
Sov Gott!
 
:-)

Kommentera

Publiceras ej