Lataste dagen på året!

0kommentarer

Idag har jag inte gjort någonting, om jag bortser från en timmes träning, evighetsduschen och min fantastiskt goda lunch. Blåsten viner utanför mitt fönster och träden gungar i takt med härliga toner från Zara Larssons senaste. Så här gott kan det vara mellan jobbnätterna på bästa arbetsplatsen. Sitter just nu och summerar året 2016, helt klart ett mycket bra år i alla möjliga och omöjliga vinklar. Oavsett så är det hälsan och mina nära och kära som ger det bästa ur livet skafferi. Jag är så tacksam varje kväll innan jag somnar över allt som berikar mitt liv. Hoppas att 2017 ska bli minst lika bra. Ska fundera ut lite trevligtheter medan jag tar en ny smak från min tekalender, har missat några dagar nu när jag varit på annat håll. Många goda smaker kvar att njuta av.
 
 
Hoppas ni inte blåst bort i stormen!
 
🎄⛄🎉

Kommentera

Publiceras ej