Nedräkning!

2kommentarer

Min stundande semester är nästan greppbar nu, ska i och för sig jobba 60 timmar till men det är rätt så nära. Just nu så längtar jag väldigt mycket efter min semester av olika anledningar. Konstigt nog så ser de flesta inte ett dugg utvilade ut som kommer tillbaka från sina semestrar så kanske det vore bättre att fortsätta jobba. Hur som så tror jag att min lilla stuga längtar efter mig, så det är lika bra att jag tar ledigt i alla fall.
 
 
Nu ska den inbitne nattjobbaren som jobbar dagtid
och börjar jobba kl 7 försöka få till en träff med John B.
 
😴

2 kommentarer

Maria

16 Aug 2016 20:28

Vilken vacker bild. Tror också din stuga längtar efter dig och även om det blir lite si och så med vilan även på semestern är det nog bra med miljöombyte. Mår man väldigt bra av. Du ska ha en riktigt fin semester när den väl kommer.
Kram Maria

Gittan

18 Aug 2016 16:08

Det är väl inte lätt att ställa om sig kanske från nattjobb till dagjobb. Jag jobbade på rehab på sjukhuset för ett tag sedan en sommar när jag nyss startat mitt företag. där jobbade dom både natt och dag kanske 2 dagar sedan ledig 1 sedan ett par nätter på det, vet inte om du jobbar så men jag blev alldeles vimsig....Ha en jättehärlig semester och kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej