Vilken härlig dag, lalalalaaaaaa!

1kommentarer

Solsken och tvåsiffrigt på termometern på sin ledig helg, man kan ju inte bli annat än trött i benen efter allt grejande och fixande. Som om detta inte vore nog så kom jag just hem från min lillebror som polerat min bil idag. Så nu står den där nytankad och glänser, för i morgon drar jag till Öland. Hoppas på en fin dag eftersom det ska köras en massa bråte till majbålet. Det är nämligen lite renovering på gång och det kommer att bli så fint. Avslutar med ett foto från sonens och min utflykt till Ådalen förra veckan.
 
 
 
 
Sov så gott 😴

1 kommentarer

Mia

10 Apr 2016 09:47

Nypolerad och nytankad bil. Bensin har jag i tanken, men bilen är gruvligt smutsig, både på in o utsida. Dels är jag mycket ute i skogen, dels gör jag en del turer till soptippen. Men sedan ska jag lämna in den för ordentlig rengöring. Så skönt med en ren o fin bil.

Vädret ser helt underbart ut, även om det var alldeles vitt på marken när jag steg upp. Frostvitt...

Kommentera

Publiceras ej