Oskrivna blad!

1kommentarer

Alltid lika spännande när den nya årskalandern är inköpt. Helt ren från måsten och trevliga stunder. Det första jag ska skriva in är alla födelsedagar som ska firas. Många som fyller jämt nästa år och det kräver ju sin planering. Mamma vill nog ha hjälp att fira sin dag och känner jag sonen och dottern rätt så vill nog de också ha hjälp. Som tur är så klarar jag mig några år till för egen del, trots att jag älskar att fira. Jag ska köpa en fin penna i morgon i bokafären som jag ska ha när jag ska skriva in alla trevligheter som ska hända. Ska nog vänta med att skriva något tills jag kommer hem från Australien. Vintern är ju lång.
 
 
 
Då var det dag för jobb igen!
 
😄
 

1 kommentarer

S

15 Oct 2015 21:22

Jag har verkligen ingen användning av en kalender, men jag tycker att de är så fina! Så jag hoppas din fylls av trevligheter. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej