Jävla höst!

1kommentarer

Förlåt! Jag bara citerar en som var på samma möte som mig igår. Jag hade varit och sträckt på benen, hämtat mig en kopp choklad och när jag kommer in i rummet så ser jag ett så vackert träd i alla dess färger utanför fönstret. " Vilket underbart vackert träd" säger jag högt, "jävla höst" hör jag då till svar från en av deltagarna. Hon såg inga vackra färger eller kände någon speciel höstluft, allt var bara grått och trist och fruktansvärt tråkigt. Jag tyckte riktigt ärligt synd om henne att det inte fanns något litet att njuta av nu när det är så vackert i naturen. Jag gillar inte mörker, höststormar, kalla nätter, gråa dagar, men jag gillar alla dessa färger som naturen bjuder mig på alldeles gratis. 
 
Idag såg jag Tomten letandes efter julklappar i containern. Bra att var ute i god tid.
 
😄 

1 kommentarer

Inger Maryissa

08 Oct 2015 19:06

Jag gillar hösten.....den kan vara helt ljuvlig med alla underbara färger
den tristaste månaden tycker jag är november då träden tappat löven, och det är mörkt och dystert innan snön kommer och lyser upp
Kul med tomten som letade efter julklappar i containern...
kramar

Kommentera

Publiceras ej