Har du resfeber?

1kommentarer

Det är många som undrar om jag har resfeber nu. Ärligt så har jag inte en aning för jag vet inte hur det känns. Det som jag vet är att jag bara har 10 arbetstimmar kvar av veckans 30. Så när jag går av i morgon så är jag ledig från jobb och andra måsten i över 5 veckor. Mycket på min "att göralista" är inte klart men jag reser ju inte förrän fredag morgon så än är de många timmar till. Helt ärligt så det jag inte hunnit tills dess är nog inte större problem utan att det kan vänta. På många sätt så blir det en annorlunda resa denna gången även om målet är detsamma. Mitt lilla barnbarn med tillhörande moder blir kvar hemma i Sverige, det kommer att bli otroligt tomt utan barnbarnet på flyget och under vistelsen i Australien. Min älskade Gozzi som lämnade jordelivet i våras har jag inte behövt att ombesörja boende till och all denna oro som varit i samband med honom tog sitt av energin. Ovanligt att bara ha sig själv att hålla reda på. Men det är väl bra att träna på det också. Pratade med sonen för en stund sedan........ vad jag längtar!
 
 
Tvättstuga väntar!
 
:-)

1 kommentarer

Gittan

21 Oct 2015 16:35

Vilken härlig resa du har att se fram mot, jag förstår att du längtar efter sonen. Visst är det så att livet tar nya vägar i bland. Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej