En blomma för besväret!

2kommentarer

Kom till kassan idag City Gross och inte märkte jag något ovanligt. Men när jag hade betalt så sa kassörskan vänligt att jag gärna fick ta en ros för besväret med att de hade bytt kassasystem. Naturligtvis så tog jag en ros, alltid trevligt att få en ros på morgonkvisten efter en intensiv natt på jobbet. När jag kom hem och hade vecklade ut kvittot på en halvmeter för några få varor, det kan det ju varit anledningen till att jag fick en ros för det besväret.
 
 
 
Varför inte köra till jobbet en runda!
Detektivjobb väntar på mig 😜
 

2 kommentarer

S

15 Oct 2015 21:28

Den ser åtminstone fin ut där den står. :)

Kram!

Bosse Lidén

16 Oct 2015 08:29

En ros säger man inte nej tack till. Detektivarbete. Vad spännande. Har du bytt yrke?
Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej