Då var det fredag!

2kommentarer

Tvättstuga, trappstädning, fika på stan och lite annat plock har denna fredag bjudit på. Så var det jobb igen, hur gick detta till, två jobbhelger på raken. Men jag har ju ändå inget annat för mig så jag kan ju lika gärna vara på jobbet...... eller inte. Det vackra vädret håller i sig och kvällarna är fantastiskt fina även om det vissa nätter är lite kyligt för en fryskyckling som mig. Sätter man sig i solen dagtid så kan det precis lika gärna vara sommar. Stämmer prognosen så får vi fortsatt fint väder. Inte mig emot.
 
 
 
Trevlig kväll!
 
:-)

2 kommentarer

TantGlad

04 Oct 2015 08:24

Visst är det fint och skönt då man sätter sig i solen. Hos mig har det varit runt 16+ i dagarna. Nu till morgonen kom den första frosten då marken var alldeles sådär vit vacker och frostig. Vi hade 0.
Ha en fin söndag och kramkram

Micke

04 Oct 2015 13:15

Jo...men ändå...två jobbhelger låter lite mycket...även om man inte har nåt att göra ;)

Hoppas det fina vädret håller i sig.

Ha de bäst :)

Kommentera

Publiceras ej