40 plus 40

6kommentarer

Ombyte förnöjer tänkte jag när jag tackade ja till att hjälpa till på ett stort kalas för två 40-åringar som skulle slå ihop sina födelsedagar. Det är så kul att vara behjälplig på stora kalas eller bröllopsfester. Jag gillar farten och stressen och glada gäster. Maten var fantastiskt god och det var många ny smakupplevelser som både gäster och jag fick ta del av. Så när jag kom hem i natt på småtimmarna efter att ha varit språng i tio timmar så smakade teet gott och soffan var ovanligt skön.
 
 
Söndag!
Då laddar jag för en jobbnatt på Öarna :-)
 

6 kommentarer

Pernilla

11 Oct 2015 15:50

Mysigt med festligheter! Men hur orkar du när du ska jobba natt? Skulle jag aldrig gjort, tror jag.
Vilken söt bordsdekoration. Är det till borsplaceringarna?
/P

Cecilia RockBabe Kärvegård

11 Oct 2015 18:06

Vilket fint hjärta! Kan tänka mig att bordet var fint dekorerat.

Önskar dig en suverän söndag!

You Rock!!!

Hanna Karlsson

12 Oct 2015 09:27

Vad roligt med kalas!

Annika

12 Oct 2015 09:36

Vad skoj med stora kalas och vad snäll du är som ställer upp och hjälper till, men att du dessutom ska jobba natten??? Du är väl rädd om dig.
Ha nu en fin Måndag som jag hoppas är lika vacker hos dig som här.
Kraaaaamen

S

12 Oct 2015 10:20

Bara tanken gör mig matt, men det är härligt att det finns folk som orkar hålla igång och göra det så trevligt. :)

Måndagskram!

Du vet vem jag är

13 Oct 2015 12:39

Läckert hjärta/ kram

Kommentera

Publiceras ej