Skolarbete del 2

1kommentarer

En del skolarbeten så krävs det elever så det passar ju bra att pröva sina studier på de man har nära sig. Så Denise och jag fick ställa upp på skattjakt, jag lovar Jenny behövde inte fråga mer än en gång. Med en mobil och en QR- kod som skulle skannas så gav vi oss iväg till lekparken där skattjakten hade sin början. När vi hade skannat vår första kod så fick vi anvisningar om var vi skulle leta efter nästa kod. Den var väl gömd kan jag lova. Skam den som ger sig, när vi hade letat upp tre QR- koder så kom vi fram till där skatten låg gömd. Näsa för godsaker som jag har så var skatten snart funnen. Där fanns fika och två andra paket med ett lexikon i Engelska/svenska och ett pennskrin med handvärmare ifall vi skulle bli frusna. Lexikonet ligger i min väska så jag kan träna på nya ord så ofta jag vill. 
 
 
 
 
Ha en bra dag! 
Vi ska till en fantastisk utkiksplats 😃
Skolarbeten QR-kod,

1 kommentarer

S

02 Nov 2015 21:14

Kul! :)

Vi hade spökvandring i lördags, tio lekvilliga och utklädda vuxna underhöll tre grabbar i 8-9 års åldern. Vi höll till på en gård med flera uthus och stor tomt, och det var riktigt mörkt, bara några marschaller tända här och var så stämningen var på topp.

Fortsätt att ha det bra down under.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej