Noosa igen!

4kommentarer

Eftersom Noosa är så fint fick det bli en busstur dit igen. Klockan ringde tidigt så att vi inte skulle missa bussen, vi ville ju inte gå miste om en heldag med låååååååångpromenad och solnedgång. Vi var som barnungar när vi gungade runt i lianerna i den fantastiska fina skogen och när en stor ödla traskade ut mitt framför våra ögon så var lyckan fulländad. Vi hade laddat ryggsäcken med både mellanmål och lunch så att vi skulle orka traska runt i 1 1/2 mil. Där finns olika slingor som man kan gå, eftersom vi ville gå extra långt så började vi på en slinga för att fortsätta på en annan och avslutade sedan på en tredje. Har jag berättat att jag redan slitit upp ett par skor. Om ni undrar....det är inte jag på bilden 😆, för det är mitt trevliga resesällskap. 
 
 
Förtsättning följer......... 🏃!
Noosa,

4 kommentarer

Pernilla

11 Nov 2015 12:34

Fryser lite on nosen idag. Solen skiner förvisso men mina solvarma sommarkänslor har svalnat. När jag läser ditt inlägg blir jag ändå varm i själen. Helt underbart och det är säkert värt ännu ett par skor.
/P

Birgitta Jacobsson

11 Nov 2015 17:39

Så härligt det låter och så fina bilder. Kram på dig.☺

Micke

11 Nov 2015 20:51

Det är värt ett par skor...gott :)

S

12 Nov 2015 20:02

Det låter fantastiskt och roligt att dela upplevelsen med trevliga människor. :)

Fortsätt ha det bra,
kram!

Kommentera

Publiceras ej