Svisch!!!

3kommentarer

Eftersom skrapning av stugan är så väldigt tråkigt så skrapar jag bara en timme sedan har jag belöningstid på 10-15 min. Då går jag runt och kollar på alla vackra blommor eller så sitter jag i min solhörna och njuter av en kopp te medan duvornas kurrande och småfåglarnas kvitter underhåller mig. Jag hade aldrig stått ut med mitt skrapande om jag inte haft dessa stunder. Maj är en fantastisk månad och det säger bara svisch så är den förbi . Tänk så mycket som händer. För många så upplevs maj lika hektisk som december med allt som ska hinnas med. Det gäller att prioritera rätt, det är ju endast vi själva som basar över hur vi vill att våra timmar ska användas. Idag lovas en fantastisk dag och den vill man ju inte missa.
 
Kvällarna är också fantastiskt vackra med sina underbara färger!
 
Önskar er en skön vårdag!
 
:-)

3 kommentarer

TantGlad

03 May 2015 08:48

Godmorgon vännen. Håller med i det du skriver och visst är det en ljuvlig tid just nu. Så mycket som det händer i naturen och jag älskar denhär tiden.
Ha en underbar och skön majdag fina vännen.
Kramelikram.

Ida - foto & häst

04 May 2015 17:35

så vacker bild! :)

Matilda

04 May 2015 20:54

så vackert!

Kommentera

Publiceras ej