Ny bikini!

3kommentarer

Det är alltid lika dant när jag ska skaffa mig ny bikini. Ut och in i alla butiker och det slutar precis som det alltid gör, frustrerad återvänder jag till min kammare.  Helt ärligt, vad spelar det för roll vad jag har på mig för jag ligger inte och solar på någon badstrand ändå. Men de ser ju så snygga ut där de hänger på sina galgar att hoppet liksom tänds varje gång att just den kommer att sitta som gjuten på mig. Varför lär jag mig aldrig? Klippa gräset på Öland kan jag göra i en bekväm sporttopp istället eller varför inte i BH och trosor, Vem bryr sig! På tal om annat än det som ska vara under, ingen blogg utan mode så här kommer mitt senaste fynd. Betydligt mycket enklare att införskaffa, krävdes bara en butik och det utan provhytt. Satt bättre än bäst.
 
 
 
 
Trevlig fortsättning på söndagen!
 
:-)
 

3 kommentarer

Anonym

24 May 2015 21:15

Snyggt, snyggare än den bästa modeblogg och jag håller med att klippa gräs går lika bra i topp och trosor om man inte ligger på en strand då. Visst är det så att när det hänger i affären är det så snyggt men sen när det kommer på....Ha en skön kväll
Kram på dig.

Gittan

24 May 2015 21:17

Oj, det var jag som blev anonym, och det är ju det minsta jag är, ha ha.

Maria

25 May 2015 18:58

Roligt hitta ett plagg som bara passar perfekt och snygga är dom. Snickarbyxor är en gammal favorit men nu har jag inga hittat på länge. Strunt i bikinin! ;)

Kommentera

Publiceras ej