Nästan som i verkligheten!

2kommentarer

Jag hade en underbar dröm i natt. Gozzi kom springande emot mig och hans päls var lika mjuk och härlig som då vi tog farväl av varandra för några månader sedan. Han hälsade glatt och hans yviga fina svans vifta på som alltid. Hans kropp dansade runt mig och hela jag fylldes av lycka. Vi gick en lång härlig promenad på Öland och allt var precis som det en gång har varit. Jag hade en sådan kramp i armen men jag försökte att inte tänka på den för att jag var så lycklig. Krampen blev bara värre och värre och jag såg Gozzi försvinna bort bland alla vårblommorna längs grusvägen. Hur jag än masserade och på alla sätt försökte så fanns krampen kvar. Allt var helt plötsligt borta och jag vaknade av att jag låg på min högerarm och den var helt bortdomnad. Jag försökte somna om direkt för jag ville så gärna fortsätta vår härliga promenad och få känna hans så saknade närvaro.
 
 
Älskade Gozzi,
vad jag saknar dig!
 
 

2 kommentarer

Gittan

01 May 2015 15:30

Jag tror att drömmen betydde att han kom tillbaka och talade om att han har det bra i hundhimlen.
Älskad-Saknad Stor kram.

S

02 May 2015 12:32

Kärlek försvinner inte bara... även om nattens besök blev kort så tror jag att ert band finns kvar.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej