Jag och 4999 andra!

2kommentarer

Igår sprang jag blodomloppet tillsammans med massa andra glada människor. Vilken otroligt trevligt och roligt lopp. Två av tjejerna i vårt lag sprang milen, jag och en till sprang halvmilen. Alla kan vara med för man kan kuta, springa, jogga, gå, lufsa eller hur man nu vill ta sig i mål. Efter målgång så samlas man för att äta lite tillsammans och när jag tittade mig så runt så har jag sällan skådat så många nöjda och glada personer samlade på ett och samma ställe. Underbart!! Ett av 5 lopp avklarat. Nu laddar jag om till nästa. Längtar redan.
 
 
Tack för en trevlig kväll tjejer!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

TantGlad

13 May 2015 05:02

Oj så duktiga ni är. Glada ser ni ut åxo.
Kram på dig.

Spanaren

13 May 2015 07:24

Vad du är duktig!!!!
Går gör jag men springer inte. Mitt knä är inte bra/ kram

Kommentera

Publiceras ej